Portál Főoldal > Tudásbázis > Számlázás > Hogyan tudom kiegyenlíteni a díjbekérőn szereplő összeget?


Hogyan tudom kiegyenlíteni a díjbekérőn szereplő összeget?




A díjbekérő dokumentumra önnek tetsző módon egyenlítheti ki a szolgáltatás díját:
  1. Személyesen, irodánkban
  2. Banki átutalással
  3. Postai rózsaszín csekken történő befizetéssel
  4. Közvetlen, bankszámlánkra történő befizetéssel a díjbekérőn jelezett bankfiókban
  5. Bankkártya használatával.
Előnyomott csekket vagy számlát nem áll módunkban megküldeni az ügyfelek részére! A számlázás a díjtétel beérkezése után kezdődik csak meg. A díjak kiegyenlítését a kapott díjbekérő dokumentumra tudja megkezdeni.
A rózsaszín csekken történő befizetésnek a szolgáltatásaink díján felül további díja lehet, amelyet a Posta részére szükséges kiegyenlíteni az összeg feladásakor! A szolgáltatás egyes részeit (pl Domain regisztráció, SSL tanúsítvány, stb) a díjbekérőn található teljes összeg beérkezése után tudjuk aktiválni. Mivel sajnos a posta gyakorta figyelmen kívül hagyja az átutalás teljesítésekor a közlemény rovatban található adatokat, így kérjük, a feladó nevét és címét mindig tűntesse fel külön a megrendelésénél illetve a csekk másoilatát juttassa el részünkre emailben, az info@fiberhost.hu címre. Rózsaszín csekk kitöltéséhez szükséges útmutatót itt tudja megtekinteni: Rózsaszín csekk kitöltési útmutató


Hasznosnak találta ezt a választ?

Hozzáadás a Kedvencekhez Hozzáadás a Kedvencekhez    Kinyomtatja ezt a cikket Kinyomtatja ezt a cikket

Olvassa el